برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

سارقان احشام در مشهد دستگیر شدند | سرقت ۲۰۰ میلیون لوازم از یک دامداری

  • کد خبر: ۲۰۲۴۳۶
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
سارقان احشام در مشهد دستگیر شدند | سرقت ۲۰۰ میلیون لوازم از یک دامداری
با اعلام یک فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های اطراف مشهد، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سهیل دیبا | شهرآرانیوز مرد جوان آنچه پلیس اعلام کرد را باور نمی‌کرد. او فکر نمی‌کرد سارق گوسفندهایش همان همسایه‌ای باشد که هر روز با هم چشم در چشم می‌شوند و با هم ارتباط خوبی دارند. اما پلیس نه‌تن‌ها راز سرقت شبانه گوسفند‌های این دامدار در روستای «مهدی‌آباد» مشهد را کشف کرد، بلکه پرده از راز دیگر سرقت‌های سریالی سارقان دستگیر شده برداشت.

با اعلام یک فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های اطراف مشهد، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند. در بررسی اظهارات مال‌باخته مشخص شد که سارقان شبانه و با نفوذ به حیاط این فرد، پس از بازکردن در آغل گوسفندان بیست‌رأس گوسفند به ارزش حدود ۱۸۰ میلیون تومان را ربوده‌اند.

با اعلام جزئیات این سرقت به رئیس پلیس مشهد و با توجه به اینکه سارقان هیچ سرنخی به جا نگذاشته بودند، سرهنگ احمد نگهبان، کارآگاهان پلیس آگاهی را مأمور کرد تا افراد محلی و همسایه‌ها را زیر نظر بگیرند و این‌گونه تحقیقات نامحسوس در فضای روستا آغاز شد. کارآگاهان به یکی از همسایه‌های مال‌باخته مظنون شدند و او را به‌طور ویژه زیرنظر گرفتند.

با سرنخ‌هایی که به دست کارآگاهان پلیس آگاهی رسید، آن‌ها مطمئن شدند که این فرد یکی از سارقان تحت تعقیب است و بلافاصله هماهنگی‌های قضایی لازم را انجام داده و به‌طور ضربتی وارد خانه این فرد شدند. مأموران ضمن دستگیری سه نفر در این منزل، تعداد زیادی وسایل خانگی جدید کارتن‌دار را نیز از این محل کشف کردند.

با آغاز بازجویی از متهمان و همچنین وجود مستنداتی که نقش آن‌ها را در سرقت نشان می‌داد، متهمان علاوه بر سرقت بیست رأس گوسفند در روستای مهدی‌آباد مشهد، به سرقت پانزده‌رأس احشام و سرقت بیش از سی‌قلم لوازم خانگی شامل پنکه، تلویزیون، لباس‌شویی، سماورگازی، یخچال و... به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از یک دامداری و یک فروشگاه تعاونی روستایی در شهرستان داورزن با همدستی یکی از دوستانشان اعتراف کردند. در ادامه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

رئیس پلیس مشهد با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از تجهیزات در دامداری و فروشگاه‌ها از شهروندان خواست که در صورت مشاهده افراد مشکوک به‌طور مقطعی و شیوه‌های نامتعارف جابه‌جایی اموال، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->